Пошук в ЄДР: можливості загального доступу

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців створено з головною метою – надавати офіційну достовірну інформацію органам державної влади, а також юридичним установам, які є учасниками цивільного обороту. Сумісність пошуку ЄДР з інформаційними мережами дають можливість користування відомостями в загальному доступі.

 

Функції реєстру

  • Створення інформаційного банку даних, що перевіряються на достовірність, захищаються, регулярно оновлюються.
  • Можливість доступу до інформації в рамках діючого законодавства.
  • Взаємодія з іншими державними інформаційними системами.

Саме це вивело сучасні ділові відносини на новий рівень довіри, адже перевірити потрібні дані про припустимого бізнес-партнера стало не тільки можливим, але і надзвичайно зручним.

 

Взаємодія підприємств з ЄДР

Правила взаємодії нескладні: підприємців зобов’язують щорічно надавати реєстраційній службі підтвердження або доповнення даних про підприємство, згідно з абз. 1, ч. 11 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Для цього потрібно передати в орган державної реєстрації заповненої реєстраційної картки (форма № 6).

Якщо цього не відбувається, в ЄДР фіксується запис про відсутність підтвердження вказаних даних (ч. 14 ст. 19 Закону), наслідки якого можуть бути досить неприємними.

Наприклад, відмова державного реєстратора на прохання видати виписку з реєстру. Ще більш відчутним є те, що підприємство, яке не потурбувалося відновити свої дані, не зможе відкрити рахунок в жодному банку. Ця міра регламентована Наказом МіністерствадоходівізборівУкраїни від 26.12.2013 р. № 835.

Надзвичайно небезпечним наслідком недбалості може бути анулювання реєстрації платника НДВ, згідно з пп. «ж» п. 184.1 ст. 184 Налогового кодексу України.

Все це може суттєво ускладнити бізнес-процеси, а також взаємодію з юристами в разі потреби.

 

Які переваги надає вільний доступ до ЄДР?

  • Це можливість отримувати потрібну інформацію практично миттєво в режимі online , не витрачаючи зайвого часу на звернення в державні установи.
  • Це гарантія достовірності і повноти інформації про дані органу реєстрації, про кадрові зміни в керівництві і в складі засновників, про розміри статутного капіталу тощо.
  • Це зниження ризиків для юристів, які володіючи актуальною інформацією, можуть запобігти ситуації, коли ділові папери підписує особа, позбавлена таких повноважень. В подібних випадках договори можуть бути визнані недійсними і підприємство зазнає збитків.
  • Це оперативне отримання в разі потреби необхідних виписок і довідок з ЄДР.

 

Способи фіксування інформації з ЄДР

Один з найзручніших способів збереження потрібної інформації – це використання розширення під назвою Awesome Screenshot, іконка якого може бути розташована на панелі браузера. Натиснувши іконку, можна

  • зробити скріншот сторінки, що містить монітор;
  • зафіксувати фрагмент сторінки чи скріншот з прокруткою;
  • додавати анотації, наносити різнокольорові лінії-маркери;
  • використовувати інструмент для приховування критичної інформації.
Обсуждение
  1. Мария Ивановна:

    Лично я считаю, что такой реестр существенно может упростить работу всех без исключения государственных институтов, которым приходится непосредственно работать с кипой документации. Учитывая катастрофическую забюрократизованность нашей юридическо-правовой базы, даннй реестр очень важен с точки зрения именно ее упрощения. Особенно если дело касается разных там перерегистраций и тому подобного.

    Ответить
Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2017 АДВОКАТ Малиневский