Контент-маркетинг - це один із підвидів інтернет-маркетингу, технологія якого передбачає створення та розповсюдження корисної для споживачів інформації з метою їх залучення та завоювання довіри.
Йдеться про високоякісну, актуальну та цінну інформацію, яка не є рекламою, але яка здатна побічно спровокувати інтерес до пропозиції таким чином, щоб з боку відвідувача було прийнято рішення, необхідне розповсюджувачу. Ух ти, начебто не сильно закручено і все зрозуміло!
Тобто, потрібно створити якийсь шедевр (статті, новини, поштові розсилки, кейси, огляди, ілюстрації, відео, презентації), який би не продавав безпосередньо, а допомагав будувати довгострокові відносини, поступово та органічно конвертуючи цільову аудиторію у читачів, читачів – у покупців, а покупців - у тих, хто робить повторні покупки.
У контекстному розумінні це щось подібне до цього: “Було проведено дослідження, що підтверджує, що цей матрац позбавляє болю в хребті. Він забезпечує здоровий сон, знімає втому та дратівливість”.
Завдання контент-маркетингу
Сформувати позитивний образ компанії чи бренду
Люди не завжди уважні до дрібниць, тому завдання контенту підвищити впізнаваність компанії та бренду, демонструючи переваги та користь для клієнта, занурюючи його особливо галузі, розповідаючи про унікальність продукту та метод його використання.
Підвищити лояльність до продукту
Дозвольте аудиторії дізнатися історію продукту, як він виробляється, як з'явився у вашому асортименті. Цікаві факти та цифри будуть дуже доречними.
Покажіть експертність
Експертність статті підвищує довіру до компанії. Постарайтеся охопити всі аспекти на обрану вами тему, щоб відвідувачі змогли знайти розгорнуті відповіді на всі питання і не довелося шукати їх на інших майданчиках. Дайте все необхідне в одному місці, поділіться своєю думкою, надайте рекомендації, резюме, висновки, познайомтеся з технологіями та фахівцями. Розуміння того, що у вас працюють професіонали, збільшує ваші шанси. Але це за умови, що ваш товар справді відповідає вимогам покупців.
Отримати зворотний зв'язок для комунікації
Дуже важливо дати можливість користувачам залишати свої коментарі та відгуки, в яких вони формуватимуть особисті гіпотези щодо покращення сервісу та продукту в цілому, ділитися цікавими фактами про використання товару. Таким чином ви зможете не тільки залучити, а й утримати потенційних споживачів, бачити, що їх хвилює, що можливо зробити в найближчій перспективі.
Наприклад , ви реалізуєте туалетний папір. Здавалося б нічого оригінального, але людина публікує на вашому блозі особистий досвід про те, як за допомогою цього самого туалетного паперу він позбавляється льоду та неприємних запахів у холодильнику. Евріка! Багатьох хвилює це питання і вони заходять на сторінку, щоб запозичити досвід.
Збільшити продажі
Нарощуючи якісний та корисний контент, формуючи позитивний образ бренду та свою чесність з клієнтами, ви збільшуєте відвідуваність та продаж.
Кому насамперед необхідний контент-маркетинг
Контент-маркетинг не обов'язково впроваджувати всім підряд, але без нього не обійтися новим проектам і тим, хто має нові послуги чи товари, в яких простій людині складно розібратися без допомоги фахівця. За допомогою контент-маркетингу можна закрити найактуальніші питання (зробити вибір на користь якоїсь організації, отримати інформацію про лікувальний засіб, юридичну дію тощо). Особливо ретельно люди освоюють інформацію про дорогі товари, вони довго вивчають характеристики та властивості, рекомендації щодо використання та інші дані. Їм потрібна повна інформація про виробника, гарантії, способи доставки. Надайте їм чесну інформацію.
Яким має бути контент
Вимоги до контенту
Ми розібрали з вами що таке контент-маркетинг, які його завдання та кому він необхідний. А ось які вимоги до самого контенту знають не всі.
По-перше , він повинен бути захоплюючим, що викликає інтерес, таким, щоб повз нього не пройшов жоден користувач, таким, щоб його хотіли бачити і читати. Він має нести корисну інформацію, вирішувати завдання аудиторії. З'ясуйте найбільшу їхню проблему та надайте можливість купити/замовити те, що зможе її вирішити.
По-друге , контент має бути якісним, унікальним та з особливим стилем. Намагайтеся розкрити тему з іншого боку, використовуйте формат, який не використовують ваші конкуренти, надайте йому харизми.
По-третє , контент має бути ефективним і ненав'язливо утримувати заклик до дії.
Щоб почати робити контент-маркетинг, необхідно:
- За допомогою мозкового штурму продумати можливі ідеї для написання тексту. Наведенням для ідеї може бути концепція, запозичена у конкурентів, а також проблеми клієнтів, які ви за допомогою свого контенту допоможете вирішити;
- Щоб ідеї не загубилися, внесіть їх у таблицю, відзначивши найцікавіші теми та термін її підготовки;
- Складіть план статті та займіться її підготовкою. Писати можна самостійно чи “віддати у добрі руки” копірайтера;
- Якщо готуєте матеріал самостійно, розбивайте його на абзаци та блоки, додайте зображення та ілюстрації.
- Після завершення своїх праць, уважно прочитайте текст, подивіться, чи легко він читається, чи зрозумілий для простого обивателя і чи помилок немає в пропозиціях.
- Розмістіть матеріал у блозі.
Висновок. Контент-маркетинг формує довіру аудиторії, забезпечує якісний трафік, підвищує конверсію та авторитет. Він приносить користь без прихованого комерційного наміру і ненав'язливо знищує "опірність" клієнта.
Потрібна реклама?
Професійно, якісно та швидко!
Запрошуємо до співпраці!
Раді запропонувати якісні послуги, професіний підхід, відповідальність та чудовий результат!