Пошуковий маркетинг

Інтеграція пошукового маркетингу до онлайн-бізнесу дозволить підвищити видимість сайту в результатах пошукових систем. Завдяки тому, що він є цільовим, він вирішує такі завдання, як розширення клієнтської бази, підвищення обсягу продажів, збільшення доходу від реклами. 

І як би ви не крутили, без нього розвивати та просувати інтернет-проект у сучасних умовах просто неможливо, особливо якщо попереду вас стоять успішні конкуренти, а в потилицю дихають ті, хто хоче різко вирватися у перші ряди.

І так, давайте розбиратися, що таке пошуковий маркетинг, у чому його переваги і чи можна за допомогою залучити цільових покупців і збільшити продажі.

Що таке пошуковий маркетинг та які його функції

Пошуковий маркетинг (Search engine marketing) або (SEM) – це один із прийомів інтернет-маркетингу. Він складається з цілого ряду заходів, за допомогою яких можна вирішити глобальну проблему ресурсу щодо збільшення відвідуваності цільової аудиторією з пошукових систем. До цієї технології належать усі методи, здатні збільшити ефективність кампанії.

Мета пошукового маркетингу - підвищити видимість у пошукових системах, досягти кращих позицій з пошукових запитів та максимально ефективно генерувати ліди, потенційно зацікавлених у комерційній пропозиції та купівлі товару.

Search engine marketing необхідний компаніям-новачкам, які тільки виходять на ринок зі своєю продукцією чи послугами, а також проектам з більшим стажем для розширення бази клієнтів та підвищення лояльності існуючих клієнтів.

Ця технологія хороша тим, що вона дозволяє за невеликих витрат забезпечити відмінний цільовий трафік і зростання продажів вже з першого дня її впровадження. Це за умови, що ви чітко сформулюєте портрет цільової аудиторії, визначитеся з цілями та розробите виграшну та послідовну стратегію роботи з потенційними клієнтами.

Під час використання SEM практично виключаються витрати на випадкових відвідувачів.  

Які методи застосовує пошуковий маркетинг

Маркетинг у пошукових системах хороший тим, що він включає всі можливі прийоми, що вирішують завдання збільшення відвідуваності проекту цільової аудиторією, починаючи від залучення цільового трафіку посиланнями з менш релевантних джерел до робіт всередині самого ресурсу, які забезпечують зростання релевантності. Основними напрямками пошукового маркетингу є: SEO для отримання органічного трафіку та контекстна реклама . Давайте розглянемо ці дві моделі.

контекстна реклама

контекстна реклама

Контекстна реклама - це модель пошукового маркетингу, у якому відбувається трансляція рекламного оголошення цільової аудиторії, у своїй з рахунку списується сума за кожен клік за посиланням і перехід на цільову сторінку, а чи не кількість показів. Називають такий формат реклами ще РРС чи context advertising чи contextual advertising, що у перекладі означає “ плата за перехід за посиланням зацікавленим користувачем”. У цьому вся принцип її роботи. Вона цікава тим, що має швидкий старт і високу ефективність, оскільки з'являється відразу після її налаштування.

Основне завдання цієї моделі – отримати кліки та залучити якнайбільше трафіку за допомогою оголошень різного формату.

У цьому випадку можна використовувати контекстні оголошення, текстографічні блоки, банери та інші рекламні повідомлення, які використовуються лише в Інтернеті. Розмішати їх можна як на партнерських сайтах, так і на сторінках видачі Google та інших пошукових системах, іноді – в соцмережі, де можна забезпечити точні налаштування ЦА та точний націлення.

приклад. Ви тільки уявіть людину, яка зайшла за посиланням на цільову сторінку, побачивши банер із домашніми тапочками. Це означає, що оголошення йому цікаве і він готовий до здійснення покупки набагато більше, ніж той, який швидко кинув погляд на зображення.

Ціна за клік залежатиме від того, на якій позиції знаходиться оголошення, вона визначається під час аукціону. На вартість може вплинути сфера бізнесу, попит на продукцію та рівень конкуренції у конкретній ніші.

Підприємець має можливість налаштувати кампанію залежно від свого бюджету та вносити зміни до налаштувань. Найчастіше для розміщення використовують Google Ads. Однак до такого типу пошукового маркетингу є свої вимоги. Оголошення повинні бути якісними, оригінальними, викликати емоції, впадати в очі, містити заклик до дії і, звичайно ж, націлені на ЦА. У них можна демонструвати принцип дії товару, історію розвитку своєї компанії та все те, що приваблює та інформує клієнтів. І не важливо, яким ви їх зробите: кумедними, зворушливими, з креативним слоганом, головне, щоб вони виконували своє завдання.

Види контекстної реклами

  1. Текстовий формат контекстної реклами із посиланням на цільові сторінки сайту-рекламодавця. Ці оголошення можна побачити у списку видачі за запитом користувача (кілька перших і останніх пунктів). Її легко дізнатися, оскільки поруч із нею стоїть позначка “Реклама”;
  2. Банерна реклама представлена ​​у вигляді візуального зображення (статичні, динамічні та інтерактивні банери). З її допомогою анонсують запуск нового продукту/послуги, розширюють клієнтську базу, збільшують продаж, виконують пошук та повернення користувачів, які вже відвідували ваш ресурс.

Наприклад , щоб привести вужчу аудиторію до магазину взуття, можна використовувати товар з топової позицією. Для цього потрібно зробити якісне зображення, вказати назву, ціну, зробити кнопку переходу на ресурс. Звичайно ж, потрібен ще короткий і привабливий опис - “Болять ноги? Змініть взуття” або щось таке.

  1. Відеореклама. Вона є невеликим роликом, який розміщують на партнерських сайтах або в інших відео на YouTube.

Пошукова оптимізація (SEO)

Пошукова оптимізація (SEO)

SEO - це один із компонентів SEM у вигляді набору заходів щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації веб-ресурсу , за рахунок яких забезпечується повна його відповідність алгоритмам пошукових систем та підняття позицій у результатах видачі за певними запитами. Її мета – залучити великий та якісний трафік.

Проводять пошукову оптимізацію кілька етапів на основі виконаного аудиту. Він визначає найбільш ефективні способи просування, виявляє слабкі місця та технічні помилки.

У процесі SEO оптимізації усуваються недоліки в технічній частині ресурсу, покращується дизайн та юзабіліті, забезпечується адаптивна версія, якісний контент та висока швидкість завантаження сторінок, виконується перелінкування, правильне використання тегів та ключових слів. Тобто робиться все, щоб ресурсу надати ті характеристики, які високо цінуються пошуковими системами під час ранжирування.

Ефективно для бізнесу використовувати не один формат пошукового маркетингу, а кілька моделей, що паралельно йдуть. Це принесе максимальну кількість відвідувачів та гарний прибуток.

Потрібна реклама?

Професійно, якісно та швидко!

Вы получите

Аудиторія

Потенційна аудиторія каналу складає – 500 000 глядачів.

Формат мовлення

Формат мовлення: інформаційно-розважальний, що дозволяє охопити максимально велику кількість глядачів.

Програми

Ми пропонуємо Вам інформаційно-розважальні програми власного виробництва.

Ми пропонуємо Вам інформаційно-розважальні програми власного виробництва.

Професійні журналісти, телеведучі та найцікавіші програми.