Оптимізація та SEO

Якщо ви постаралися та зробили якісний сайт, настав час зайнятися його пошуковою оптимізацією. Вона допоможе відвідувачам швидко знаходити ваші сторінки в інтернеті.

Оптимізація та SEO - це одна з технологій пошукового маркетингу, яка вимагає проведення робіт з внутрішньої зміни сайту та покращення елементів його зовнішнього середовища для підвищення якості та корисності ресурсу. Саме за рахунок цих поліпшень можна досягти максимального отримання високих позицій у “природних” результатах пошуку за заданими запитами користувача і збільшити кількість відвідувань. Усуваючи технічні помилки, можливі бар'єри в коді та структурі сайту, формуючи унікальний та корисний контент, коректно використовуючи ключові слова та необхідні теги, можна залучити трафік, не витрачаючи фінансів на рекламу.

Веб-ресурси, які повністю відповідають стандартам та алгоритмам пошукових систем та знаходяться на верхніх позиціях органічних результатів, здатні отримувати до 50-60% трафіку без вкладень на рекламу.

Особливості SEO-оптимізації

Особливості SEO-оптимізації

Особливістю SEO є необхідність оптимізувати веб-ресурс не лише під вимоги пошукових систем, а й під потреби користувачів. Тому дуже вигідно використовувати комплексний підхід, оскільки він дає позитивний результат.

Комплексні роботи з SEO-оптимізації допоможуть досягти поставлених комерційних цілей, у рази підвищать відвідуваність та прибуток проекту.

Почніть із створення семантичного ядра

Семантичного ядро ​​- це перелік ключових слів і словосполучень, що максимально точно описують діяльність вашого підприємства. Вони ефективно використовуються для просування сайту у пошукових системах.

Маючи повний список ключів, за якими користувачі шукають інформацію, можна грамотно оптимізувати кожну сторінку під пошуковий запит.

Ці ключі відповідають запитам, які користувачі вводять у пошуковий рядок. Прикладом ключових фраз можуть бути словосполучення: "як приготувати лазання" або "рецепт лазаньї", "лазіння з соусом бешамель", "замовити лазання з доставкою" та ін. Як бачите, у кожній фразі простежується інтент головного запиту.

Оскільки основним принципом будь-якого бізнесу є клієнтоорієнтованість, вам потрібно визначити, за допомогою яких пошукових запитів люди шукатимуть інформацію з вашої тематики. А для цього треба ще добре знати свою галузь. Наприклад, якщо ви даєте уроки музики, ви не можете включати в семантичне ядро ​​ключ “танці”, він відповідає вашої трудової діяльності. Відповідно він не принесе вам бажаного трафіку.

створення семантичного ядра

Етапи підбору семантичного ядра

  1. Спершу складіть розширений список ключових запитів. Це можна зробити за допомогою спеціального сервісу (платного чи безкоштовного);
  2. Постарайтеся доповнити цей список синонімами та словами відповідними за змістом;
  3. Проаналізуйте весь список, відсікніть з нього запити, за якими ви не просуватиметеся. Як основний інструмент із залучення ЦА краще розглядати низькочастотні та середньочастотні ключі;
  4. Згрупуйте ключові запити відповідно до структури вашого ресурсу;
  5. Грамотно розподіліть запити кожної сторінки і розподіліть їх рівномірно у контенті.

Чим більше ключів із семантичного ядра ви будете використовувати на своєму сайті, тим ширшою буде його видача в пошукових системах, а значить – більше трафіку та доходу.

Які роботи необхідно провести для SEO-оптимізації

Оптимізація та SEO потребують низки заходів, які потрібно зробити в першу чергу:

  • Робота з URL (ЧПУ, вивчення ключових слів в URL, ієрархія URL-структури);
  • Використовуйте правильно мета-теги (title, description та keywords, Н1-Н6 для заголовків, ALT для картинок);
  • За допомогою файлу Robots.txt продемонструйте пошуковим системам які сторінки відкриті для видачі в пошуку;
  • Створіть файл Sitemap.xml, він допоможе пошукачам швидше просканувати сайт і додати його до пошуку;
  • Забезпечте адаптивну верстку, інакше ви втратите більшу частину своїх потенційних клієнтів. Зробіть це навіть якщо це занадто для вас витратно. Ви збільшите трафік до 30-40%;
  • Оптимізуйте швидкість завантаження сторінок. Не змушуйте аудиторію довго чекати, вона не вибачає помилок;
  • Зробіть внутрішнє перелінкування (посилання на інші розділи сайту);
  • При SEO потрібно враховувати і такі соціальні чинники, як лайки та твіти, які ведуть доменне ім'я. Вони відіграють важливу роль у просуванні та ранжируванні;
  • Проведіть зовнішню оптимізацію ресурсу і збільште масу посилань на просувається ресурс зі сторонніх джерел (тематичних майданчиків, форумів, блогів та інших сайтів-донорів). Чим більше якісних посилань – тим ефективніше SEO-просування.

Висновок. Чим відповідальніше ви поставитеся до цих рекомендацій, тим краще буде оптимізовано ваш ресурс із погляду SEO. Як результат своїх старань – отримайте відмінний трафік та гарний дохід від бізнес-діяльності.

Потрібна реклама?

Професійно, якісно та швидко!

Вы получите

Аудиторія

Потенційна аудиторія каналу складає – 500 000 глядачів.

Формат мовлення

Формат мовлення: інформаційно-розважальний, що дозволяє охопити максимально велику кількість глядачів.

Програми

Ми пропонуємо Вам інформаційно-розважальні програми власного виробництва.

Професіонали

Професійні журналісти, телеведучі та найцікавіші програми.