Якщо ви постаралися та зробили якісний сайт, настав час зайнятися його пошуковою оптимізацією. Вона допоможе відвідувачам швидко знаходити ваші сторінки в інтернеті.
Оптимізація та SEO - це одна з технологій пошукового маркетингу, яка вимагає проведення робіт з внутрішньої зміни сайту та покращення елементів його зовнішнього середовища для підвищення якості та корисності ресурсу. Саме за рахунок цих поліпшень можна досягти максимального отримання високих позицій у “природних” результатах пошуку за заданими запитами користувача і збільшити кількість відвідувань. Усуваючи технічні помилки, можливі бар'єри в коді та структурі сайту, формуючи унікальний та корисний контент, коректно використовуючи ключові слова та необхідні теги, можна залучити трафік, не витрачаючи фінансів на рекламу.
Веб-ресурси, які повністю відповідають стандартам та алгоритмам пошукових систем та знаходяться на верхніх позиціях органічних результатів, здатні отримувати до 50-60% трафіку без вкладень на рекламу.
Особливості SEO-оптимізації
Особливістю SEO є необхідність оптимізувати веб-ресурс не лише під вимоги пошукових систем, а й під потреби користувачів. Тому дуже вигідно використовувати комплексний підхід, оскільки він дає позитивний результат.
Комплексні роботи з SEO-оптимізації допоможуть досягти поставлених комерційних цілей, у рази підвищать відвідуваність та прибуток проекту.
Почніть із створення семантичного ядра
Семантичного ядро - це перелік ключових слів і словосполучень, що максимально точно описують діяльність вашого підприємства. Вони ефективно використовуються для просування сайту у пошукових системах.
Маючи повний список ключів, за якими користувачі шукають інформацію, можна грамотно оптимізувати кожну сторінку під пошуковий запит.
Ці ключі відповідають запитам, які користувачі вводять у пошуковий рядок. Прикладом ключових фраз можуть бути словосполучення: "як приготувати лазання" або "рецепт лазаньї", "лазіння з соусом бешамель", "замовити лазання з доставкою" та ін. Як бачите, у кожній фразі простежується інтент головного запиту.
Оскільки основним принципом будь-якого бізнесу є клієнтоорієнтованість, вам потрібно визначити, за допомогою яких пошукових запитів люди шукатимуть інформацію з вашої тематики. А для цього треба ще добре знати свою галузь. Наприклад, якщо ви даєте уроки музики, ви не можете включати в семантичне ядро ключ “танці”, він відповідає вашої трудової діяльності. Відповідно він не принесе вам бажаного трафіку.
Етапи підбору семантичного ядра
- Спершу складіть розширений список ключових запитів. Це можна зробити за допомогою спеціального сервісу (платного чи безкоштовного);
- Постарайтеся доповнити цей список синонімами та словами відповідними за змістом;
- Проаналізуйте весь список, відсікніть з нього запити, за якими ви не просуватиметеся. Як основний інструмент із залучення ЦА краще розглядати низькочастотні та середньочастотні ключі;
- Згрупуйте ключові запити відповідно до структури вашого ресурсу;
- Грамотно розподіліть запити кожної сторінки і розподіліть їх рівномірно у контенті.
Чим більше ключів із семантичного ядра ви будете використовувати на своєму сайті, тим ширшою буде його видача в пошукових системах, а значить – більше трафіку та доходу.
Які роботи необхідно провести для SEO-оптимізації
Оптимізація та SEO потребують низки заходів, які потрібно зробити в першу чергу:
- Робота з URL (ЧПУ, вивчення ключових слів в URL, ієрархія URL-структури);
- Використовуйте правильно мета-теги (title, description та keywords, Н1-Н6 для заголовків, ALT для картинок);
- За допомогою файлу Robots.txt продемонструйте пошуковим системам які сторінки відкриті для видачі в пошуку;
- Створіть файл Sitemap.xml, він допоможе пошукачам швидше просканувати сайт і додати його до пошуку;
- Забезпечте адаптивну верстку, інакше ви втратите більшу частину своїх потенційних клієнтів. Зробіть це навіть якщо це занадто для вас витратно. Ви збільшите трафік до 30-40%;
- Оптимізуйте швидкість завантаження сторінок. Не змушуйте аудиторію довго чекати, вона не вибачає помилок;
- Зробіть внутрішнє перелінкування (посилання на інші розділи сайту);
- При SEO потрібно враховувати і такі соціальні чинники, як лайки та твіти, які ведуть доменне ім'я. Вони відіграють важливу роль у просуванні та ранжируванні;
- Проведіть зовнішню оптимізацію ресурсу і збільште масу посилань на просувається ресурс зі сторонніх джерел (тематичних майданчиків, форумів, блогів та інших сайтів-донорів). Чим більше якісних посилань – тим ефективніше SEO-просування.
Висновок. Чим відповідальніше ви поставитеся до цих рекомендацій, тим краще буде оптимізовано ваш ресурс із погляду SEO. Як результат своїх старань – отримайте відмінний трафік та гарний дохід від бізнес-діяльності.
Потрібна реклама?
Професійно, якісно та швидко!
Запрошуємо до співпраці!
Раді запропонувати якісні послуги, професіний підхід, відповідальність та чудовий результат!
Хочете з нами зв'язатися?
Вы получите
Аудиторія
Потенційна аудиторія каналу складає – 500 000 глядачів.
Формат мовлення
Формат мовлення: інформаційно-розважальний, що дозволяє охопити максимально велику кількість глядачів.
Програми
Ми пропонуємо Вам інформаційно-розважальні програми власного виробництва.
Професіонали
Професійні журналісти, телеведучі та найцікавіші програми.