Контекстна та медійна реклама

Контекстна та медійна реклама - це вид маркетингу, який є ефективним засобом для просування інтернет-проектів, незалежно від того, що вони мають різні завдання.

Контекстна реклама взаємодіє з користувачами, які вже мають уявлення про необхідний для них товар чи послугу і спрямовані на прямі продажі, а медійна має інші завдання. Вона приваблює аудиторію, викликає інтерес, впливає на сприйняття людини до продукту/бренду/компанії, формує думку та емоції, проте дозволяє максимально вирішувати завдання бізнесу. Дві ці програми дають приголомшливий ефект, коли діють паралельно і тому, що вони мають різний масштаб охоплення аудиторії.

Основні відмінності контекстної та медійної реклами

Цілі

Контекстна реклама - це оголошення, які показуються в пошукових системах залежно від запиту користувача. Вона орієнтована користувачів із вже сформованим попитом, її бачать ті, хто цікавиться конкретним товаром, що забезпечує високу конверсію.

Медійна реклама – це незамінний елемент у маркетинговій стратегії у вигляді текстового оголошення, графічного, відео та звукового формату, які націлені на залучення користувачів. Вона інформативніша за простий текст.

Головним чином медійні оголошення орієнтовані на холодну аудиторію і впливають на прямі продажу, лише представляють компанію чи продукт шляхом формування позитивного ставлення до них.

Охоплення аудиторії

Охоплення аудиторії

Контекстна реклама взаємодіє тільки з тими користувачами, які вже готові зробити цільову дію, вона дозволяє досягати результату в найкоротші терміни.

Медійна - впливає не точково, а працює з великою аудиторією навіть у тому випадку, якщо вона ще не знайома з компанією та її пропозицією. Її завдання – максимально інформативно подати ці дані та вирішити маркетингові питання, які складно вирішити за допомогою інших інструментів. Важливо розуміти, що це лише "знайомство", користувачі ще не готові оформляти покупки.

Розміщувати її можна на телебаченні, радіо, ЗМІ, Інтернеті.

Бюджет

Контекстну рекламу можна запустити з мінімальним бюджетом, причому можна платити за клік, а не за показ. Головна особливість цього формату в тому, що він не має фіксованого прайс-листа (хто більше заплатить, того пошуковик і покаже).

Сам бюджет за кліки складається з декількох факторів і коригуються в залежності від конкуренції в ніші, правильності визначення цільової аудиторії, географічних показників, тематики, ефективності оголошень, час показу, підбору ключових слів та ін. Такі гнучкі налаштування та коригування ставок дозволяють скорочувати рекламний бюджет та самостійно вирішувати, яку суму виділити на кампанію.

Медійна реклама теж потребує інвестицій і досить великих, адже на розробку якісного матеріалу йде багато коштів. Саме тому такі оголошення показуються у місцях, де є різнопланова та платоспроможна аудиторія. Оплата провадиться за різними критеріями, але переважно – за покази.

Закупівля реклами здійснюється автоматично по RTB-аукціону. Перемагає той банер, який пропонує найвищу ставку за 1000 показів .

Особливо дорого коштуватиме брендована медійна реклама, яка відноситься до класу іміджевих пропозицій та оформляється у корпоративних кольорах організації. Оплата відеореклами здійснюється залежно від формату та рекламної системи.

Який формат контекстної та медійної реклами вибрати

формат контекстної та медійної реклами

У форматах контекстної та медійної реклами є й спільні риси. Наприклад, банери є і в тому й іншому варіанті. У контексті вони спрямовані на продаж, а в медійній – на лояльність та впізнаваність.

Вибір потрібно робити залежно від поставлених бізнесом цілей:

  1. Якщо вам потрібні клієнти прямо тут і зараз або плануєте продати товари із заданою маржинальністю - вибирайте контекст, він працює з підігрітими клієнтами, готовими до цільової дії. Ця технологія ефективна і для тих, хто тільки-но запустив сайт або вийшов на ринок з новою продукцією;
  2. Якщо ви хочете запустити маркетингові програми на перспективу, то ідеальним рішенням буде медійна реклама. Вона збільшить і так хорошу клієнтську базу, і навіть допоможе сформувати попит на товар/послуги, підвищити впізнаваність бренду, познайомити з компанією.

Висновок. Контекстна та медійна реклама - це два різні напрями в маркетингу, які доповнюють один одного і можуть працювати паралельно.

Потрібна реклама?

Професійно, якісно та швидко!